Tilmelding til teorihold

Se oversigten nedenfor - og find den rette dato for din tilmelding.

Tilmeld næste holdstart i dag

Teorihold hos Den Joviale Køreskole er fordelt på 8 teoriaftener og strækker sig over 10 uger

Vi starter hold hver måned, enten tirsdag, onsdag eller torsdag.

Teoriundervisningen starter kl. 16:15.
Hvis dit forløb strækker sig over en hovedferie, udskydes undervisningen - se de nøjagtige datoer under teorikalenderen.

Vi tager også hensyn, hvis der er en større del af holdet, der skal på studietur, så afholdes der en erstatnings undervisning, hvor du kan deltage i stedet.

Ved andet fravær, kan der være mulighed for selvstudie, men det er kun tilladt én gang i forløbet. På denne måde kan vi være mere fleksible.

Du er velkommen til at hygge/slappe af i teorilokalet inden undervisningen starter. Vi åbner dørene ca. 15.30, indimellem tidligere. Der kan spilles Fifa på PlayStation, eller man kan hygge med brætspil. Der vil altid være én gratis sodavand til hver teoriaften, Derudover er der kaffe og the til fri afbenyttelse.

køreskolebil

Sikr dig en plads på det næste hold

unsplash